Witam wszystkich. Wyskakuje mi komunikat P0101 tzw. Co 50km od skasowania bledy wymienianyprzeplywomierz na NOWY bo mechanik tak powiedzial teraz znowu swieci sie kontrolka silnik I p0101 Co z tym Zrobic pomocy mechanik bez kompetencji.
-------------- Dystrybucją rozmaitych dodatków żywieniowych, bez wątpienia polepsza zdrowotność produktów spożywczych. Suplementy dzięki specyficznym właściwością całkowicie odmieniają sposoby żywienia, malując zdrową alternatywę dla ludzi preferujących odpowiedni styl życia. Znakomitej klasy odżywki, są kapitalnym uzupełnieniem diety, przez co zalecane żywienie, może być jednocześnie pyszne, jak i niedrogie. ZACHĘCAM do zdrowego żywienia!:)
Aby rozwiązać kod DTC P0101, możesz wykonać następujące czynności: -Sprawdź wszystkie kable i odpowiadające im złącza prowadzące do czujnika masowego przepływu powietrza (MAF). Upewnij się, że nie są zepsute lub zużyte. Napraw lub zmień w razie potrzeby. -Sprawdzić, czy nie ma wycieków powietrza w układzie dolotowym. Napraw, jeśli znajdziesz wyciek. -Sprawdź, czy gorący drut czujnika przepływu powietrza (MAF) nie ma brudu ani kurzu. W przypadku zabrudzenia filtra powietrza można go wymienić. -Istnieją systemy wlotu powietrza wlotowego, które mają siatkę, w takim przypadku możesz upewnić się, że jest czysty. -Być może przyczyną tego kodu jest wysoka rezystancja w obwodzie uziemienia czujnika MAP (wielokrotnego czujnika ciśnienia bezwzględnego). -Zmień czujnik MAF.
Witam wszystkich. To mój pierwszy post ale może pomogę. Miałem problemy z tybem awaryjnym po błędach P101 i zbliżonych do przepływki np P103 wymianie przepływki w zeszłym roku dziś ponownie wywalił błędy przepływki. Sprawdziłem filtr i połączenia i wszystko ok. ale pokusiłem się o zdjęcie wlotu powietrza ( ten nad chłodnicą) i tam jest taki kwiatek- patrz zdjęcie. Ten wlot jest za mały a do tego po latach zmniejszył się od gorąca dlatego latem potrafi wywalić błąd. U mnie pomogło . Przy wykasowaniu błędów pomogło odłączenie komputer tego na filtrze powietrza i Car Scan zainstalowany na telefonie. Na drugim zdjęciu powiększona dziura wlotu chyba już nie będzie za mało. Silnik 2.2d. Mam wrażenie jakby odzyskał 50 kucyków. Pozdrawiam wszystkich
Witam, Mam ten sam problem, kod P0101. Po wymianie przeplywki pokazuje jeszcze P0404 czyli EGR. Jak myślicie czy EGR mógł wywalać błąd przepływomierza? Chciałbym też sprawdzić wartości przepływomierza i porównać ze "starym" czy wiecie może jakie powinny być te podstawowe?
nie wycinałbym tego plastiku - zawsze to kierownica powietrza do dodlotu, a zrobił tulejki 2 albo 3 żeby rozpierały go - przez tulejkę śrubkę od góry , kontra na dole i mamy mocny oparty na palach wlot powietrza :)
Witam , mam ten sam problem...wymieniony maf na nowy i błąd nadal wyskakuje ....z tego co się dowiedziałem po każdej wymianie maf trzeba skalibrować komputer ....żeby maf uczył się na nowo!!! Wykasowanie błędu nic nie daje !! Auto traci moc ....bardzo ciężko z software do Infiniti....mieszkam w Dublinie i żaden dealer nissana nie posiada software do Infiniti!!!